Будьте уважні!!! Уроки виставлені на тиждень вперед!!!
ІІ СЕМЕСТР
18.04.2024 Тема. Трофічна структура біоценозу та екологічні пірамідиМета. Вивчити трансформацію речовин і енергії в екосистемах.Хід уроку1. Прочитайте §91;складіть опорний конспект 17.04.2024Тема. Часова неодноріднісь екосистем Мета. Вивчити, що таке сукцесії та фенологічні зміни Хід уроку1. Прочитайте §90;2. Опрацюйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ
15.04.2025 Тема. Видова структура біоценозівХід уроку1. Прочитайте §89;2. Опрацюйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ3.Закріпити тему ви зможете, виконавши ТЕСТ 15.04.20245Тема. Просторова структура біоценозівМета. Вивчити просторову структкру біоценозів (ярусність, мозаїчність), еколого-ценотичні групи рослин, консорції.Хід уроку1. Повторіть §88;2. Наочно сприйняти тему вам допоможе ПРЕЗЕНТАЦІЯ та ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ, за їх змістом складіть опорний конспект;
11.04.2025Тема. Функціональна роль популяцій в біоценозі - консорції та еколого-ценотичні групиХід уроку1.Прочитайте §88;2. Опрацюйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ і по ній складіть опорний конспект. Зверніть увагу на те, що таке консорція;
09.-10.04.2025Тема. Екосистема. Види екосистем. Склад екосистеми: біоценоз та біотопМета. Вивчити екосистему, як центральний об'єкт вивичення екології, її склад та види.Хід уроку1.Повторити § 87 та визначення (екосистема, біогеоценоз, фітоценоз, агроценоз, біоценоз, біотоп, біом)2. Перегляньте:
08.04.2025
Тема. Контрольна роботаХід урокуПерейдіть за посиланням і виконайте КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ 08.04.2025Тема. Практична робота. Розрахунок чисельності середньої та екологічної щільності для субпопуляційної групи (учнів у класі)
Хід уроку1. Заповнити СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Етологічна структура популяцій!
08.04.2025 Тема. Динамічні параметри популяції. Ємність середовища. Екологічні стратегії.Мета. Вивчити динамічні параметри популяції: приріст та народжуваність, смертність та криві виживання. Ємність середовища і екологічні стратегії. Хід уроку1. Прочитайте § 86, складіть опорний конспект.2.Розібратися і використати матеріал для конспекту допоможе ПРЕЗЕНТАЦІЯВІДЕО "Місяць-риба"3. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ4.*Профільна інтеграція знань. Біологія+Географія. З 1991 року в Україні спостерігається негативний приріст населення. Що таке позитивний і негативний приріст населення?Біологія+Хімія. Для регулювання поведінки, стану, метаболізму тварин можуть виділятися в довкілля біологічно активні речовини (БАР). Якщо ви розкодуєте поданий нижче запис, то отримаєте назву цих БАР:1Fe 2He 3B 5N 1Mn 3Cr 1Na 2Ti (Ці завдання письмово
05.03.2025Тема. Визначення терміну популяція, види популяційта субпопуляційних груп. Статичні параметри популяцій Мета. Вивчити, що таке популяція та параметри популяцій
Хід уроку
1.Прочитайте § 85; випишіть визначення, складіть коротенький опорний конспект.
2. Краще зрозуміти тему вам допоможе:
ВІДЕО
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ВІДЕОУРОК
3. Закріпити отримані знання ви зможете виконавши вправу
4. Д/з в таблиці
20.03.2025Тема. Правило обов'язкового заповнення екологічної ніші та принцип конкурентного виключення, екологічне дублювання та диверсифікація.Мета. Вивчити правила принципи і поняття, що є в темі уроку. Хід уроку1.Новий матеріал ви знайдете в §84. Прочитайте параграф і перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ зробіть короткі записи в зошиті2. Закріпити вивчений матеріал можна ↓
19.03.2025 Тема. Екологічна ніша. Структура екологічної ніші. Мета. Вивчити, що таке екологічна ніша її структуру та параметри.Хід уроку1. Прочтайте §83, складіть короткий опорний конспект.2. Перегляньте ВІДЕО
18.03.2025 Тама. КОНТРОЛЬНА РОБОТА
18.03.2025 Тема. Практична робота. Аналіз розподілу населення людини на планеті, встановлення справедливості (несправедливості) законів факторіальної екології для людиниХід уроку 1. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ. Візьміть один закон факторіальної екології і поясніть його справедливість для людської популяції. Закони факторіальної екології в ПРЕЗЕНТАЦІЇ і ВІДЕО
13.-14.03.2025Тема. Адаптація до впливу екологічних факторівМета. Усвідомити роль факторів в формуванні адаптацій.Хід уроку1. Повторіть, що таке адаптації ви зможете на с.102-103 - для всіх, і в п.30-45 - для тих, хто здає ЗНО; і переглянувши ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Адаптація загальна властивість живого"2. Дізнатися про адаптації на різних рівнях біосистем, ви зможете з п.82, ПРЕЗЕНТАЦІЯ3.В зошиті заповніть таблицю: "Рівні адаптації живих арганізмів на різних рівнях організації"Фізіологічна
Еволюційна
Енергетична
Речовинна
Інформаційна
Рівень організації
Характер (інд.груп.)
Швидкісь
Оборотність
Приклади
Фізіологічна
Еволюційна
Енергетична
Речовинна
Інформаційна
Рівень організації
Характер (інд.груп.)
Швидкісь
Оборотність
Приклади
12.03.2025Тема. Поняття про екологічну валентність, стено-, еврибіонтні види Хід уроку1.Не забувайте про ЗНО Online"Графічне відображення якого закону ви бачите?" Сформулюйте його, запишіть відповідь в зошит.
11.03.2025Тема. Основні закони факторіальної біологіїМета. Вивчити закон толерантності, оптимуму, екологічної валентності. Хід уроку1. Повторимо форми співіснування живих організмів: ВПРАВА 2. Прочитайте §81; складіть опорний конспект 3. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "Екологічні закони"
07.03.2025Тема. Екологічні чинникиХід уроку1. Прочитайте §80; складіть опорний конспект 2. Перегляньте матеріали:ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Екологічні чинники"ВІДЕО " Екологічні чинники. Біотичні зв'язки"3.Виконайте ТЕСТИ 06.03.2025Тема. Методологія екологічних досліджень Хід уроку1. Прочитайте §79; складіть опорний конспект 2. Перегляньте матеріали:ВІДЕО " Методи екологічних досліджень"3.Виконайте ТЕСТИ
04-05.03.2025Тема. Визначення, об'єкт, предмет і завдання екології. Короткий нарис розвиткі екології. Зв'язки екології з іншими науками Хід уроку1. Прочитайте §78; складіть опорний конспект 2. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "Екологія"
27.02.2025
Тема. Узагальнення знань з теми "Селекція і біотехнологія"
Хід уроку1. Повторити §68-77;2. Заповнити СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Цікаві факти про клітинну та генетичну інженерію, ГМО і біотехнологію"
26.02.2025
Тема. Біотехнологія. Проблеми та перспективи розвитку склекції та біотехнології
Хід уроку1. Прочитайте §77; складіть опорний конспект;2. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "Традиційні і сучасні методи біотехнології"ВІДЕО "Основні напрями сучасної біотехнології"3. Заповніть слайд спільної презентації
21.02.2025Тема. Генетична інженерія Хід уроку1. Повторіть §75; 2. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "Роль стовбурних клітин"ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Генатична і клітинна інженерія" ВІДЕОУРОК "Генетична інженерія у людини"3. Виконайте ТЕСТИ 20.02.2024Тема. Генетична інженерія Хід уроку1. Опрацюйте §75; складіть короткий опорний конспект
20.02.2025Тема. Генетично модифіковані організми Хід уроку1. Прочитайте §76; 3. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "ГМО"ВІДЕО "ГМО продукти"ВІДЕОУРОК "ГМО"ВІДЕО "Жінка-хімера"
18.02.2025Тема. Клонування ДНК (рекомбінантні ДНК та ПЛР) Хід уроку1. Повторіть §75; 2. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "ПЛР"ВІДЕО "Клонування. Загублений світ"ВІДЕО "Клонування. Загублений світ"ВІДЕО "Клонування"
14.02.2025Тема. Генетична інженерія Хід уроку1. Повторіть §75; 2. Перегляньте матеріали:ВІДЕО "Роль стовбурних клітин"ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Генатична і клітинна інженерія" ВІДЕОУРОК "Генетична інженерія у людини"3. Виконайте ТЕСТИ 14.02.2025Тема. Генетична інженерія Хід уроку1. Опрацюйте §75; складіть короткий опорний конспект
13.02.2025Контрольна робота "СЕЛЕКЦІЯ" Тести 11.02.2025
Тема. Практична робота. Порівняльна характеристика порід тварин
Хід уроку
1. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
11.02.2025
Тема. Практична робота. Порівняльна характеристика порід тварин
Хід уроку
1. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
07.02.2025Тема. Методи селекції тварин, мікроорганізмівХід уроку1.Прочитати п. 72-74, скласти опорний конспект3.Розв'яжіть задачі:Задача 1. Жінка, що має резус-позитивну кров II групи, батько якої мав резус-негативну кров І групи, вийшла заміж за чоловіка, який має резус-негативну кров І групи. Яка ймовірність народження в цій сім’ї дитини, яка успадкує обидві ознаки батька?Задача 2. Чоловік, який має резус-негативну кров IV групи, одружився із жінкою, що має резус-позитивну кров III групи. У батька жінки була резус-негативна кров І групи. У сім’ї народилося двоє дітей: резус-негативна з III групою крові та резус-позитивна з І групою крові. Судово-медична експертиза встановила, що одна дитина із двох — позашлюбна. За якою ознакою можна виключити батьківство чоловіка? Розв'яжіть задачі та визначіть вид неалельної взаємодії генів:3. Визначте колір шерсті коней за генотипом: а) ііВв, б) іівв, в) Іівв, г) ііВВ, д) ІІВв, де ген В - чорне забарвлення, в - коричневе та і - інгібує забарвлення.4. Чи може в сім'ї мулатів народитися білошкіра дитина, чорношкіра та мулат? Яку частку становитиме кожний тип дітей? Генотими батьків АаВв, гени А і В - темна шкіра, а і в - біла шкіра.5. У запашного горошку колір квітки може бути пурпурним аба білим. Пурпурний колір зумовлений взаємодією двох генів А і В. При наявності одного з них червоний пігмент не утворюється і рослини мають білі квітки. Визначте колір квіток у рослин з генотипом а) Аавв, б) ааВВ, в) АаВв, г) аавв.Розв'яжіть задачі на успадкування зчеплене зі статтю Задача 6. Чоловік, хворий на гемофілію, взяв шлюб із жінкою, батько якої був гемофіліком. Установіть імовірність народження в цій родині хворих на гемофілію дітей.Задача 7. Ген забарвлення очей у мухи дрозофіли міститься в Х-хромосомі. Ген червоних (нормальних) очей (W) домінує над геном білих (w). Визначте фенотип і генотип гібридів F1, якщо схрестили білооку самку із червонооким самцем
05.02.2025Тема. Типи схрещувань і методи розведенняХід уроку 3. Розв'язати задачі:Задача 1. У дрозофіли сірий колір тіла — домінантна ознака, чорний колір — рецесивна. При схрещуванні сірих і чорних мух половина потомства має сіре тіло, половина — чорне. Визначте генотипи батьків. Задача 2.Альбінізм — рецесивна ознака. В сім'ї, де один із батьків — альбінос, а інший — нормальний, народилися близнюки, один з яких був альбіносом. Яка ймовірність народження наступної дитини альбіносом?
04.02.2025Тема. Методи селекції рослин (гетерозис, поліплоїдія, віддалена гібридизація) Хід уроку 1. Опрацюйте §70; складіть короткий опорний конспект2.ПерегляньтеВІДЕОУРОК "Селекція рослин"ВІДЕО "Особливості селекції рослин, тварин, мікрооганізмів"ВІДЕО "Гібриди тварин";
3. Виконайте ВПРАВУ
04.02.2025 Тема. Штучний добір та його форми. Методи селекції рослин (гетерозис, поліплоїдія, віддалена гібридизація)Хід уроку 1. Опрацюйте §69-70; складіть короткий опорний конспектВІДЕО "Селекція. Методи селекції"ВІДЕО "Селекція рослин, тварин, мікроорганізмів"ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Селекція"4. Виконайте ТЕСТИ
31.01.2025Тема. Основи сучасної селекції, її завдання. Поняття сорту породи, штаму.Хід уроку 1. Опрацюйте §68; складіть короткий опорний конспект2.Перегляньте:ВІДЕО "Селекція. Завдання, досягнення"ВІДЕО "Досягнення селекції"
25.01.2026Тема. Проект "Вивчення проінформованості населення щодо здорового способу життя (соціально-орієнтоване дослідження) Хід уроку1. Виконайте ТЕСТИ 2. Обєднатися в групи по 4 учня і заповнити слайди спільної ПРЕЗЕНТАЦІЇ
23.-24.01.2025 Тема. Профілактика захворювань людини, збудниками яких є паразитичні черви Хід уроку 1. Опрацюйте §67; складіть короткий опорний конспект3. Заповніть слайд в СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. На слайді розмістіть інформацію особливості паразита, його цикл розвитку, основного і проміжного хазяїна, шляхи зараження, симтоми, лікування та заходи профілактики
22.01.2025
Тема. Профілактика інвазійних захворювань людини, збудниками яких є одноклітинні тварини
Хід уроку
21.01.2025Тема. Профілактика захворювань людини, збудниками яких є паразитичні гриби
Хід уроку
1.Опрацюйте §65;складіть короткий опорний конспект
2.Перегляньте ВІДЕО
17.01.2025
Тема. Профілактика основних інфекційних захворювань людини, спричинених бактеріями
Хід уроку
1. Опрацюйте §64;
2. Перегляньте ВІДЕО і ВІДЕО
3. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Бактеріальні захворювання та їх профілактика". На слайді розмістити про 1 бактеріальне захворювання людини, симтоми. лікування та заходи профілактики
16.01.2025
Тема. Профілактика захворювань людини і тварин, які спричиняються пріонами
Хід уроку
14.-15.01.2025
Тема. Вірусні захворювання. Профілактика основних вірусних захворювань людини.
Хід уроку
1. Прочитайте §62,
2. Пройдіть Дистанційний урок
3. Складіть Пам'ятку профілактичних заходів основних вірусних захворювань людини
4. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
І СЕМЕСТР
24.12.2024
Тема. Медико-генетичне консультування та пренатальна діагностика
Хід уроку
Задача 1. У родині народилась блакитноока темноволоса дитина, яка схожа за цими ознаками на батька. Мати дитини має карі очі та темне волосся, бабушка за материнською лінією – блакитні очі та темне волосся, дід - карі очі та світле волосся, а бабушка та дід за батьківською лінією – карі очі та темне волосся. Складіть родовід цієї родини , та визначте: а) які генотипи всіх членів родини; б) яка вірогідність народження в родині блакитноокої світловолосої дитини?
Задача 2. Пробанд страждає сутінковою сліпотою. Його два брати також хворі. По лінії батька пробанда осіб, що страждають сутінковою сліпотою, не було. Матір пробанда хвора. Дві сестри і два брати матері пробанда здорові. Вони мають лише здорових дітей. По материнській лінії відомо, що її бабуся хвора, усі її діти здорові, сестра бабусі хвора, а брат здоровий; прадід (батько бабусі) страждає сутінковою сліпотою, сестра і брат прадіда були хворими; прапрадід хворий, його брат, що має хвору дочку і двох хворих синів, також хворий. Жінка пробанда, її батьки та родичі здорові. Скласти родовід. Визначити ймовірність народження хворих дітей у сім’ї пробанда.
19.-20.2024
Тема. Генетичні хвороби людини
Хід уроку
1. Чоловік-дальтонік одружується із жінкою з нормальним зором, батько якої був дальтоніком. Яким буде зір у їхніх дітей?
2. У здорової жінки брат дальтонік. Чи може у неї народитися син із кольоровою сліпотою?
3. Батько й мати здорові, а дитина хворіє на гемофілію. Яка стать у дитини?
4. Які діти можуть народитися від шлюбу гемофіліка з жінкою-дальтоніком, яка не є носієм алеля гемофілії?
18.12.2024
Тема. Причини онкологічних захворювань
Хід уроку
17.12.2024
Тема. Імунна система людини
Хід уроку
17.12.2024
Тема. Імунна система людини
Хід урок
1. Прочитати §56, скласти опорний конспект
2. Перегляньте ВІДЕО "Імунна система"
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Імунітет"
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 2
ВІДЕО "Імунна система. Алергія"
ВІДЕО "Імунітет"
14.12.2022
Тема. Семестрова контрольна робота
Хід уроку
1. Подвійний листочок підписати посередині
2. Виконати КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
13.12.2024
Тема. Семестрова контрольна робота
Хід уроку
1. Подвійний листочок підписати посередині
2. Виконати КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
12.12.2024
Тема. Практична робота. Розроблення власної програми фізичної самопідготовки.
Хід уроку
1. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ. На слайді розмістіть власну програму фізичної самопідготовки
11.12.2024
Тема. Практична робота. Складання денного раціону з урахуванням енергетичних витрат і збалансованої їжі
Хід уроку
1. Перегляньте додаткові матеріали:
ВІДЕО "Їжа та її компоненти"
ВІДЕО "Тарілка здорового харчування"
ВІДЕО "Питний режим"
ВІДЕО "Що таке ММО?"
Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Правила здорового харчування"(харчова, енергетична цінність, питний режим, тарілка здорового харчування, збалансованість їжі, корисні та шкідливі продукти, ММО...)
10.12.2024
Тема. Профілактика неінфекційних захворювань нервової системи.
Хід уроку
10.12.2024
Тема. Профілактика неінфекційних захворювань кровоносної, дихальної, травної, видільної, ендокринної і статевої систем
Хід уроку
2. Для визначення групи крові за системою АВ0 і виявлення в ній резус-білка в три пробірки добавляють сироватки з антитілами: у першу пробірку – з антитілами до аглютиногену А, у другу – з антитілами до аглютиногену В, у третю – з антитілами до резус-білка. Потім у кожну з пробірок добавляють досліджувані зразки крові.
У три пробірки з антитілами добавили кров пацієнта N.
Визначте групу за системою АВ0 і резус-фактор крові цього пацієнта.
Аперша резус-негативна (0 Rh-)
Бдруга резус-позитивна (А Rh+)
Втретя резус-негативна (В Rh-)
Гтретя резус-позитивна (В Rh+)
Позначте відповіді:
А | Б | В | Г |
06.12.2024
Тема. Профілактика неінфекційних захворювань опорно-рухової системи
Хід уроку
ЗНО хвилинка
Завдання 27 з 50
1. Складником якої системи органів людини є зображена тканина?
Аопорно-рухової
Брепродуктивної
Вкровоносної
Гендокринної
Позначте відповіді:
А | Б | В | Г |
05.12.2024
Тема. Безпека й статева культура
Хід уроку
04.12.2024
Тема. Вплив навколишнього середовища на здоров'я людини
Хід уроку
03.12.2024
Тема. Вплив стресових факторів на організм людини
Хід уроку
03.12.2024
Тема. Негативний вплив на здоров'я людини алкоголю, куріння, наркотиків.
«Життя саме по собі — ні благо, ні зло;воно вмістилище і блага, і зла, дивлячись по тому,на що ви самі його перетворите».М. Монтень
Хід уроку
*Зніміть коротеньке відео (до 2-3 хв.) про ваше відношення до алкоголю, тютюнопаління, наркотиків з науковою аргументацією, розмістіть цого вашому Google диску та надайте доступ до нього
29.11.2024
Тема. Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста й побутова гігієна, відпочинок.
Хід уроку
Особливості | Білки | Жири | Вуглеводи | НК |
Визначення | | | | |
Будова | | | | |
Різноманітність | | | | |
Функції в живих організмах | | | | |
АДАПТАЦІЇ
27.11.2024
Тема. 1.Проєкт. Планування подорожі в субекстремальні умови (джунглі, пустелю, Арктику, підйом високогір'я, занурення на глибину)
2. Контрольна робота "Адаптації"
Хід уроку
1. Зайдіть за посиланням ПРОЕКТ. Це спільна презентація, яку потрібно заповнити, додати слайди і розмістити на них інформацію.
Виконуйте в одному стилі, естетично, вставляючи фото, відео
26.11.2024
Тема. Практична робота. Дослідження змін кровообігу та дихання людини при фізичному навантаженні
26.11.2024
Тема. Адаптація як результат еволюції
Хід уроку
22.11.2024
Тема. Вікова динаміка адаптаційних можливостей організму. Компенсаторні можливості організму людини.
Хід уроку
21.11.2023
Тема. Адаптації до фізичного навантаження та стресових ситуацій.
Хід уроку
20.11.2024
Тема. Підтримання гомеостазу в умовах крововтрати. Реакція на дію токсичних речовин.
Хід уроку
19.11.2024
Тема. Адаптації до зміни природних умов.Адаптації людини і тварин до гіпоксії, тиску, концентрації солей. Адаптації людини і тварин до умов харчування
Хід уроку
1. Опрацюйте §39, §40 складіть опорний конспект
2. Проаналізуйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ
3. Прегляньте ментальну карту

3. Виконайте ТЕСТИ
***Профільна інтеграція знань
1. Чому в умовах гіпоксії збільшується кількість
мітохондрій у клітинах?
2. Чому глибоководні риби гинуть, якщо намагатися підняти їх на поверхню?
3. Поясніть, чому морські риби не можуть жити в річках.
15.11.2024
Тема. Адаптації у людини і тварин
Хід уроку
14.11.2024
Тема. Адаптації у рослин. Фотоперіодизм
Хід уроку
13.11.2024
Тема. Адаптації у протистів
Хід уроку
1. Виконай ТЕСТИ
2. Опрацюйте §33, складіть опорний конспект;
3. ВІДЕО "Вільноживучі одноклітинні"
4. ВІДЕО "Фотосинтезуючі одноклітинні"
5. ВІДЕО "Паразитичні найпростіші"
12.11.2024
Тема. Адаптації у прокаріотів
Хід уроку
08.11.2024
Тема. Значення пристосувальних реакцій для збереження життя. Морфологічні, фізіологічні, поведінкові адаптації
Хід уроку
06.-07.11.2024
Тема. Проєкт. Регуляція харчової поведінки у людей і тварин
Хід уроку
05.11.2024
Тема. Прояви саморегуляції біологічних систем надорганізмових рівнів.
Хід уроку
05.11.2024
Тема. Регуляція у рослин. Фітогормони
Хід уроку
Фітогормон | Функції |
24.11.2024
Тема. Поведінкові механізми збереження гомеостазу.
Хід уроку
23.11.2024
Тема. Імунітет як засіб збереження гомеостазу. Реакції запалення. Неспецифічний і специфічний імунітет
Хід уроку
ЗНО хвилинка
1. Опрацюйте §26; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Імунітет"
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 2
ВІДЕО "Імунна система. Алергія"
ВІДЕО "Імунітет"
2.*Профільна інтеграція знань. Що таке лейкоцитарна формула? Навіщо в ній потрібно розбиратись?
22.11.2024
Тема. Практична робота. Моделювання механізмів підтримання гомеостазу
22.10.2024
Тема. Терморегуляція. Водно-сольовий гомеостаз
Хід уроку
18.10.2024
Тема. Саморегуляція на рівні організму. Гомеостаз
Хід уроку
Нервова регуляція | Гуморальна регуляція |
16-17.10.2024
Тема. 1.Саморегуляція на клітинному рівні.
2.Саморегуляція на тканинному рівні
Хід уроку
1. Опрацюйте §22;
2. ВІДЕО "Саморегуляція"
3. ВІДЕО "Експресія генів"
4. ВІДЕО "Експресія генів"
5. ВІДЕО "Лактозний оперон"
1. Опрацюйте §23; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали
2. ВІДЕО "Синапс", перемалюйте в зошит:
3. Опрацюйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ
15.10.20234
Тема. Саморегуляція. Поняття саморегулюючої біологічної системи. Саморегуляція на молекулярному рівні
Хід уроку
Рівень організації живої природи | Біологічна система | Приклади саморегуляції на цьому рівні |
10.-11.10.2024
Тема. Проєкт. Дослідження зв'язку між чисельністю одомашенних тварин і розвитком людства
Хід уроку
09.10.2024
Тема. Практична робота. Дослідження залежності між типом руху організму і будовою його тіла
Хід уроку
08.10.2024
Тема. Практична робота. Дослідження особливості будови плодів і насіння залежно від способу поширення
Хід уроку
08.10.2024
Тема. Міграції тварин. Вплив людської діяльності на міграційні процеси
Хід уроку
03.-04.10.2024
Тема. Поширення культурних рослин. Одомашнення й поширення тварин
Хід уроку
3. ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ
4. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Походження культурних рослин і одомашнення тварин"
02.10.2024
Тема. Типи рухів тварин. Способи розселення живих організмів
Хід уроку
01.10.2024
Тема. Рухи рослин
Хід уроку
1. Опрацюйте §16;
2. Перегляньте ВІДЕО "Рухи рослин",
ФІЛЬМ "Рухи рослин"
3. Опрацюйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ
4. ВІДЕО " Сором'язлива мімоза"
27.09.2024
Тема. Будова і робота м'язів
Хід уроку
1. Опрацюйте §15;
2. Перегляньте ВІДЕО
3. Перегляньте ВІДЕО "Автостопом по біології"
4. Виконайте тренувальні цікаві вправи:
ВПРАВА1, ВПРАВА2
5. Виконайте ТЕСТИ
25.-26.09.2024
Тема. Рух як властивість живого. Функції руху. Рух на різних рівнях організації живого. Типи руху організмів. Амебоїдний та миготливий рух.
Хід уроку
1. Опрацюйте §13,14;
2. Заповніть таблицю " Рух на різних рівнях організації живого"
Рівень організації живого | Приклади рухів |
4. Перегляньте ВІДЕО "Миготливий рух"
ВІДЕО "Білок, що крокує"
5. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Приклади рухів у різних живих організмів"
6. Д/з Опрацювати всі матеріали, зробити таблицю і спільну презентацію
24.09.2024
Тема. Практична робота. Моделювання фізіологічних і поведінкових реакцій організмів
Хід уроку
1. Виконайте роботу в зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ карткою
20.09.2023
Тема. Подразненння та пристосування до умов навколишнього середовища. Подразливість у взаємодіях живих організмів
Хід уроку
1. Опрацюйте §11-12;
2. Перегляньте ВІДЕО
3. Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
Тема. Слово (чи символ) як подразник. Перша і друга сигнальні системи.
Хід уроку
1. Перегляньте ВІДЕО "ВНД"; ВІДЕО "Психіка"
2. Перегляньте ВІДЕО "І і ІІ сигнальні системи"
3. Опрацюйте § 9 -10, завдання 1, 2 письмопо в зошиті (відправляти по бажанню); виконайте ТЕСТИ
14.09.2024
Тема. Подразнення й вища нервова діяльність
Хід уроку
1. Обєднайтесь в групи і сконструюйте схему рефлекторної дуги
2. Прочитайте § 8; випишіть визначення
3. Перегляньте ВІДЕО
Д/з Складіть опорний конспект за § 8; знайти 5-10 фактів про рефлеси ;*Повідомлення "Стокгольмський синдром"
Якщо ви лідер і хочете бути першим у всьому, легко долаєте перешкоди і труднощі на своєму шляху, то ви — холерик. Холерики самовпевнені, схильні переоцінювати свої можливості. Люди з таким типом темпераменту-натури непостійні, але талановиті. Вони швидко все схоплюють, легко навчаються і включаються в роботу, але кидають розпочату справу, не доводячи до кінця. Такі люди прагнуть до самостійності і погано підкоряються владі.
Холерики доб'ються успіху в професії, де потрібно бути наполегливим та можна працювати на себе. Люди з таким типом темпераменту розкуті і можуть похвалитися стійкістю до стресів, умінням швидко відновлювати свої сили. Холерик не зможе виконувати монотонну роботу, йому просто протипоказано сталість. Якщо ви вважаєте, що у вашому характері переважає холеричний тип темпераменту, то уникайте таких професій, як бухгалтерський облік, офісна робота, бібліотекарська справа або програмування.
Робота, що підходить за типом темпераменту холерик, може бути різноманітною, емоційною. Підійдуть динамічні професії: водій, льотчик, тренер, диспетчер,PR-спеціаліст,слідчий, хірург, геолог, пожежний.
Холерики можуть спробувати себе в ролі режисера, ведучого, телеоператора, журналіста.
Флегматик-повільний, наполегливий і дуже терпляча людина. Для цього типу людей властива повільність в роботі і прийнятті рішень. Флегматики дуже працьовиті і досягають у своїй роботі високих результатів. До лідерства не прагне, чому часто його називають безініціативним і люблять сталість.
Флегматики добре контролюють свої емоції і не схильні до паніки. З флегматика вийде відмінний економіст, бухгалтер, фізик, хімік, астроном, математик, програміст, Інженер, агроном, архітектор, науковий співробітник.
Сангвінік - це люди, які мають сильну, врівноважену і рухливу нервову систему. Вони активні і комунікабельні, легко адаптуються до нових умов. Природжені лідери і з них виходять справедливі і душевні начальники. Сангвініки хороші в будь-якій сфері діяльності, але монотонна робота для них в тягар. Вони прекрасно проявлять себе в професіях, де потрібно працювати з людьми, з них вийдуть відмінні психологи, вчителі, вихователі, лікарі, соціальні працівники, юристи, журналісти, менеджери та організатори.
Меланхолік - характеризується підвищеною чутливістю, вразливістю, замкнутістю і стриманістю. Люди цього типу темпераменту дуже спостережливі, проникливі і сором'язливі. Відповідальні та виконавчі в роботі. Меланхолікам не слід вибирати професії несучі в собі стресові ситуації. За типом темпераменту їм рекомендується бути: педагогом, композитором, ветеринарним лікарем, зоотехніком, аналітиком, інженером, програмістом,перекладачем,дослідником,архітектором,модельєром, дизайнером, письменником, діячами мистецтв і т. д.
Меланхолік - слабкий
Флегматик - сильний, урівноважений, інертний
Сангвінік - сильний, урівноважений, рухливий
Холерик - сильний, неурівноважений, рухливий
ТЕСТ Айзенка
14.09.2024
Тема. Рефлекси. Роль нервової та м'язової системи у реакції-відповіді на подразнення. Безумовні й умовні рефлекси.
Хід уроку
1. - Що таке рефлекс? Який його механізм?
2. Перегляньте ВІДЕО "Рефлекси"
3.Опрацюйте § 7, складіть опорний конспект, замалюйте схему рефлекторної дуги (мал.7.1 с.16 підручника)
4. Виконайте ТЕСТИ "Умовні та безумовні рефлекси"
13.09.2024
Тема. Сенсорні системи тварин (аналізатори)
Хід уроку
1. Опрацюйте § 6
2. Перегляньте:
ВІДЕО "Сенсорні системи. Зорова система"
ВІДЕО "Слухова система"
ВІДЕО "Смакова сиситема"
ВІДЕО "Нюхова система
ВІДЕО "Системи руху, дотику, температури. Інтерорецепція."
3. Заповніть таблицю:
Назва сенсорної системи | Перефирична частина (орган і нава рецепторів) | Провідна частина (назва нерва) | Центральна частина «назва відділу мозку) |
Зорова | | | |
Слухова | | | |
Нюхова | | | |
Дотику | | | |
Рівноваги | | | |
Температури | | | |
Болю | | | |
Інтерорецепції | | | |
Смаку | | | |
4. Виконайте вправи: ВПРАВУ, ВПРАВУ, ВПРАВУ, ВПРАВУ, ВПРАВУ.
1. Складіть ПАЗЛ
2. Перегляньте ВІДЕО
3. Прочитати §4, 5, скласти опорний конспект. Дати відповідь на запитання
01.09.2024
Тема. Подразливість, як здатність біологічних об'єктів реагувати на екзогенні та ендогенні подразники.
Хід уроку
1. Опрацюйте §1:
2. Проаналізуйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Адапції
3. Виконайте ТЕСТИ на повторення одноклітинних
ІІ СЕМЕСТР
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
зробіть в зошиті)
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
зробіть в зошиті)
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
зробіть в зошиті)
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
зробіть в зошиті)
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
зробіть в зошиті)
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
зробіть в зошиті)
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
23.-24.04.2024 Тема. Сучасні
уявлення про біосферу. Жива речовина і її роль в біосфері. Біогеохімічні
циклиМета. Вивчити структуру,
складові та етапи еволюційного розвитку біосфери. Хід уроку1. Опрацюйте §92-93, складіть опорний конспект3. Проаналізуйте малюнок, перемалюйте і позначте межі біосфери:
Підготовка до НМТНМТ 2024 орієнтовні питанняНМТ2024 (18.05)НМТ2024 (01.06)НМТ2023 демо
22.05.2024Тема. Природокористування та
природні ресурси. Закони природокористуванняХід урокуа) ВІДЕО "Природоохоронні
території"
2. Пройдіть пробне за темою тестування
21.05.2024Тема. Сучасні напрями
охорони природи та захисту навколишнього середовища в Україні та світіХід уроку2. Зробіть фото або коротеньке відео (як в сім'ї сортуєте сміття, як
прибираєте територію - до і після прибитання...) будь-яку природоохоронну
активність або соціальну рекламу 3.Заповніть спільну ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Утилізація
відходів". Опрацюйте інтернет ресурси і знайдіть інформацію, як
різні країни вирішують цю проблему.
09.05.2024 Тема. Практична робота.
Причини і наслідки забруднення атмосфери. Шляхи вирішення цієї проблемиХід уроку1. Повторіть §982. Виконайте роботу
в за інструктивною карткою.СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
08.05.2024 Тема. Загальне уявлення про
геологічне середовище. Причини деградації грунтівХід уроку1. Опрацюйте § 100, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали: 07.05.2024Тема. Фактори порушення
якості природних водХід уроку1. Опрацюйте §99, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
03.04.2024Тема. Фактори порушення
якості атмосфериХід уроку1. Опрацюйте §98, складіть опорний
конспект, використовуючи допоміжні матеріали:2. Виконайте ТЕСТИ НаУрок
30.04.2024
Тема. Практична
робота. Розкриття трофічної структури біоценозу за наданим преліком видів.
Встановлення біоценотичної ролі для окремих видів Хід уроку1. Виконайте роботу в
робочому зошиті за ІНСТРУКТИВНОЮ КАРТКОЮ
ВІДЕО "Загальна характеристика біосфери. Вчення
В.І.Вернадського про біосферу"
ПОВТОРЕННЯ
2. Опрацюйте ПРИКЛАДИ розв'язання
задач на правило екологічної піраміди (перепишіть задачі в
зошит).3.Розв'яжіть задачі: Задача № 1 . За
правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб
прогодувати лисицю масою 32 кг. Ланцюг живлення: рослини → заєць →
лисиця.Задача №2 .Визначте
площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6
кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м2 становить 300
г. Ланцюг живлення: рослини → гризуни → яструб.
19.03.2024Тема. Адаптація до
впливу екологічних факторівМета. Усвідомити роль факторів в формуванні адаптацій.Хід уроку1. Повторіть, що таке
адаптації ви зможете на с.102-103 - для всіх, і в п.30-45 - для тих, хто
здає ЗНО; і переглянувши ПРЕЗЕНТАЦІЮ "Адаптація
загальна властивість живого"2. Дізнатися про
адаптації на різних рівнях біосистем, ви зможете з п.823.В зошиті заповніть
таблицю: "Рівні
адаптації живих арганізмів на різних рівнях організації"
Фізіологічна
Еволюційна
Енергетична
Речовинна
Інформаційна
Рівень
організації
Характер
(інд.груп.)
Швидкісь
Оборотність
Приклади
4. Виконайте ТЕСТИ
Фізіологічна
Еволюційна
Енергетична
Речовинна
Інформаційна
Рівень
організації
Характер
(інд.груп.)
Швидкісь
Оборотність
Приклади
15.03.2024Тема. Поняття про екологічну
валентність, стено-, еврибіонтні види Хід уроку1.Не забувайте
про ЗНО Online"Графічне
відображення якого закону ви бачите?" Сформулюйте його, запишіть відповідь в зошит.
14.03.2024Тема. Основні закони
факторіальної біологіїМета. Вивчити закон
толерантності, оптимуму, екологічної валентності. Хід уроку2. Прочитайте §81;
складіть опорний конспект 3. Перегляньте
матеріали:ВІДЕО "Екологічні
закони"
Селекція і біотехнологія
06.03.2024
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
"Селекція та
біотехнологія. Генетична інженерія"
16.02.2024Контрольна робота "СЕЛЕКЦІЯ"
Тести
БІОЛОГІЧНІ
ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ
31.01.2024
Викайте ТЕСТИ за І тиждень з дистанційного уроку
Комментариев нет:
Отправить комментарий