09.04.2024
09.04.2024
Тема. Репродуктивне здоров'я молоді. Стан реподуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я.
Хід уроку1.Прочитайте § 23;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ "Репродуктивне здоров'я підлітків"
ВІДЕО "Збережи своє репродуктивне здоров'я"
ВІДЕО "Чому бути підлітком складно?"ВІДЕО "Статеве дозрівання дівчат"ВІДЕО "Пубертат у хлоців: що це таке?"ВІДЕО "Чи корисно зганять злість?"ВІДЕО "Чим чоловіки відрізняються від жінок?"ВІДЕО "Чи можна знайти другу половинку?"ВІДЕО "Коли повинен бути перший раз?"ВІДЕО "Як підібрати контрацептиви?"
18.04.2024Тема. Соціальне благополуччя. Соціальна компетентність. Навички ефективного спілкування.
Хід уроку1.Прочитайте § 20;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕО "Спілкування та стосунки"
ВІДЕО "4 способи ефективного спілкування"
3. Заповнити слайд спільної презентації, де розмістити інформацію про правила ефективного спілкування
1.Прочитайте § 23;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ "Репродуктивне здоров'я підлітків"
ВІДЕО "Збережи своє репродуктивне здоров'я"
04.04.2024
Тема. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінність і якість життя. Моральний розвиток особистості.
Хід уроку
1.Прочитайте § 17-19;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕО "Які у мене цінності? Нік Вуйчич""
ВІДЕО "Загальнолюдські цінності"
ВІДЕО "Добро повертається"
3. Заповнити спільну презентацію
14.03.2024
Тема. Умови і способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Підготовка до ДПА. Планування часу
Хід уроку
1.Прочитайте § 16;
2.Перегляньте
ВІДЕО "Умови і способи ефективного навчання й підготовки до іспитів"
ВІДЕО "Планування часу"
3.Заповніть СПІЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
07.03.2024
Тема. Уміння вчитися
Хід уроку
1.Прочитайте § 15;
2.Перегляньте
ВІДЕО "Як ефективно вчитися"
ВІДЕО "Пам'ять"
3. Виконайте ТЕСТИ
29.02.2024
Тема. Емоційне благополуччя
Хід уроку
1.Прочитайте § 14;
2.Перегляньте
ВІДЕО "Емоційна саморегуляція"
3. Виконайте ТЕСТИ
26.01.2023
Тема. ГМО. ХАРЧОВІ ДОБАВКИ. ЧИТАЄМО ЕТИКЕТКИ НА ХАРЧОВИХ продуктах.
План
1. ГМО. Види ГМО. ВІДЕО
2. Харчові добавки. Класифікація харчових добавок. ВІДЕО
3. Небезпека для організму людини.
ГМО. Види ГМО.
ГМО (генетично модифіковані організми) - продукти харчування, а також живі організми, які містять гени, штучно створені, або запозичені з інших організмів.
Види ГМО:
ГММ-генетично модифіковані мікроорганізми;
ГМТ-генетично модифіковані тварини;
ГМР-генетично модифіковані рослини.
ГМО отримуються у процесі створення генетично модифікованого організму і конструювання рекомбінантної ДНК використовують особливі ферменти - рестриктази, здатні розпізнавати чужорідну ДНК, що проникає в організм, ї розщеплювати її у відповідних ділянках. Відомо понад 500 видів рестриктаз, і кожна специфічно розщеплює ДНК - ріже її, як ножиці, у конкретному місці, а потім вирізає необхідні ферменти. Частини й розриви ниток ДНК склеюються за допомогою іншого ферменту - лігази.
Таким чином, використовуючи “ножиці” - рестриктази і “клей” - лігазу, з однієї ДНК вирізають в іншу ДНК вклеюють необхідні гени. Як правило, для перенесення генів використовуються віруси, фаги або плазміди, оскільки вони завжди мали здатність атакувати клітини, проникати усередину і вбудовувати свою генетичну інформацію в клітинну ДНК. Віруси, фаги і плазміди, які використовують для перенесення генів, називають векторами перенесення генетичної інформації.
Прикладом трансгенної рослини може бути сорт картоплі, у геном якої вмонтовано ген хітинази - ферменту, що розчинає хітин.
Методи отримання ГМО:
генетична інженерія - молода технологія, створена для поліпшення характеристик живих організмів шляхом пересадки в них чужого генетичного матеріалу, наприклад кислоту риби в помідор, щоб не підмерзав, чи бактерії в картоплю, щоб жук не їв;
штучне злиття клітин - це процес злиття клітин у лабораторних умовах.
Продукти, які містять ГМО: готові сніданки, кукурудзяні пластівці, кава, кетчуп, майонез, газовані напої: «Кока-кола», «Спрайт», «Пепсі», шоколад: Марс, Снікерс, Твікс, ковбаса, морозиво, чіпси.
Згубний вплив ГМО на організм людини: онкологічні захворювання, алергічні реакції, зниження імунітету.
Трансгенні організми: за і проти
Аргументи “За”
Розвиток генномодифікуючих технологій потрібен сучасній медицині, де ці досягнення давно й успішно застосовуються;
Трансгенні рослини є більш стійкими до вірусів, бактерій та інших патогенів - це зменшує потребу у використанні сільгоспхімії, шкода якої доведена;
Урожай трансгенних рослин довше зберігається, має більш привабливий вигляд;
ГМО-технології за своїми результатами не відрізняється від мутацій, що постійно відбуваються у живій природі, а від технології класичної селекції і за структурою, однак є більш щадними для організму, що вдосконалюється;
За постійного зростання населення Землі, традиційні сорти рослин, породи тварин та способи їх вирощування не здатні задовольнити потреби в їжі (тобто використання ГМО є одним з головних способів розв'язання проблеми голоду на планеті).
Аргументи “Проти”
Небезпека для природи і людини окремих генетично модифікованих організмів;
Чужорідні білки, що надійшли з їжею, можуть спричинити непередбачені алергічні реакції;
Деякі сорти, що стійкі до гербіцидів, стимулюють фермерів більш вільно застосовувати для таких рослин сільгоспхімію (внаслідок чого вона накопичується в рослинах);
Спеціалісти не виключають можливість “втечі” модифікованого гена у дику природу (наприклад, шляхом горизонтального переносу), але наслідки цього не є остаточно визначеними;
Незважаючи на норми законодавства, що контролюють і обмежують поширення трансгенних організмів та продукції з них ( обов'язкове маркування продуктів, що містять ГМО та ін.), насправді їх застосування є набагато ширшим - від сортів культурних рослин до компонентів їжі.
На сьогодні ГМО є прогресивною науковою технологією, що дозволяє людству вирішувати деякі актуальні проблеми. А доводи “проти” є або перебільшеними, або хибними.
Харчові добавки
Харчові добавки - природні, ідентичні природним або штучно синтезовані речовини, які додають у їжу для подовження терміну зберігання, посилення кольору, смаку, консистенції, зовнішнього вигляду тощо. Деякі з них люди використовували протягом століть, наприклад для збереження їжі - оцет, сіль. У другій половині XX ст. почали застосовувати багато інших добавок як природного, так і штучного походження. Щороку їхня кількість зростає, тому в Європейському Союзі для врегулювання використання цих добавок, а також щоб інформувати споживачів, кожній добавці після схвалення присвоюють унікальний Е-номер. Оцінка безпеки та затвердження цих добавок є обов'язком Європейського органу з безпеки харчових продуктів.

4. Небезпека для організму людини.
Небезпека для організму людини:
Ті, що викликають злоякісні пухлини: Е103, Е105, Е121, Е123, Е125, Е126, Е130, Е131, Е142, Е152, Е210, Е211, Е213-217, Е240, Е330, Е447.
Ті, що викликають захворювання шлунково-кишкового тракту: Е221-226, Е320-322, Е338-341, Е407, Е450, Е461-466.
Алергени: Е230-232, Е239, Е311-313.
Ті, що викликають хвороби печінки й нирок: Е171-173, Е320-322.
Небезпечний фенол Е230, Е232: Використовують при обробці фруктів (апельсини, банани). Потрапляючи в наш організм в малих дозах, провокує рак, а у великих - чиста отрута.
Але є і нешкідливі фарбник Е 163, стабілізатор 450:
Фарбник Е163-антоціан з виноградної шкірки.
Стабілізатор Е 450 нешкідливі фосфати, які необхідні для ваших кісток.
Але є і нешкідливі сорбітом Е 420.
Е420 – підсолоджувач. Використовується в діабетичному живленні без всякого побоювання. Сорбіт – хороший жовчогінний засіб, сприяє поліпшенню мікрофлори кишечника.
У великих кількостях може викликати побічні ефекти: здуття живота, нудоту, розлад шлунку. Безпечна доза. Не більше 30-40 г. в добу.
Але є і нешкідливі: соєвий лецитин Е 322-рослинна речовина).
бере участь у будові всіх органів і систем;
покращує функції мозку і серцево-судинної системи;
запобігає виникненню жовчнокам'яної хвороби;
допомагає засвоїти вітамін А в організмі людини;
сприяє відновленню печінки після згубної дії алкоголю;
Будьте уважні!!
1. Зовні продукти з ГМ-компонентами не відрізняються від звичайних ні смаком, ні кольором, ні запахом. Тому перш ніж придбати продукт, уважно вивчайте етикетку, особливо якщо це товар зарубіжного виробництва.
2. Особливу увагу звертайте на такі інгредієнти, як кукурудзяна олія, кукурудзяний сироп, кукурудзяний крохмаль, соєвий білок, соєве масло, соєвий соус , соєве борошно, бавовняне масло і масло канола (олійного ріпаку).
3. Соєвий білок може зустрічатися в наступних продуктах: ковбаса, паштет, вермішель, пиво, хліб, пироги, заморожені продукти, корм для тварин і навіть дитяче харчування.
Д/З. Заповнити слайд СПІЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Тема. ГМО. ХАРЧОВІ ДОБАВКИ. ЧИТАЄМО ЕТИКЕТКИ НА ХАРЧОВИХ продуктах.
План
1. ГМО. Види ГМО. ВІДЕО
2. Харчові добавки. Класифікація харчових добавок. ВІДЕО
3. Небезпека для організму людини.
ГМО. Види ГМО.
ГМО (генетично модифіковані організми) - продукти харчування, а також живі організми, які містять гени, штучно створені, або запозичені з інших організмів.
Види ГМО:
ГММ-генетично модифіковані мікроорганізми;
ГМТ-генетично модифіковані тварини;
ГМР-генетично модифіковані рослини.
ГМО отримуються у процесі створення генетично модифікованого організму і конструювання рекомбінантної ДНК використовують особливі ферменти - рестриктази, здатні розпізнавати чужорідну ДНК, що проникає в організм, ї розщеплювати її у відповідних ділянках. Відомо понад 500 видів рестриктаз, і кожна специфічно розщеплює ДНК - ріже її, як ножиці, у конкретному місці, а потім вирізає необхідні ферменти. Частини й розриви ниток ДНК склеюються за допомогою іншого ферменту - лігази.
Таким чином, використовуючи “ножиці” - рестриктази і “клей” - лігазу, з однієї ДНК вирізають в іншу ДНК вклеюють необхідні гени. Як правило, для перенесення генів використовуються віруси, фаги або плазміди, оскільки вони завжди мали здатність атакувати клітини, проникати усередину і вбудовувати свою генетичну інформацію в клітинну ДНК. Віруси, фаги і плазміди, які використовують для перенесення генів, називають векторами перенесення генетичної інформації.
Прикладом трансгенної рослини може бути сорт картоплі, у геном якої вмонтовано ген хітинази - ферменту, що розчинає хітин.
Методи отримання ГМО:
генетична інженерія - молода технологія, створена для поліпшення характеристик живих організмів шляхом пересадки в них чужого генетичного матеріалу, наприклад кислоту риби в помідор, щоб не підмерзав, чи бактерії в картоплю, щоб жук не їв;
штучне злиття клітин - це процес злиття клітин у лабораторних умовах.
Продукти, які містять ГМО: готові сніданки, кукурудзяні пластівці, кава, кетчуп, майонез, газовані напої: «Кока-кола», «Спрайт», «Пепсі», шоколад: Марс, Снікерс, Твікс, ковбаса, морозиво, чіпси.
Згубний вплив ГМО на організм людини: онкологічні захворювання, алергічні реакції, зниження імунітету.
Трансгенні організми: за і проти
Аргументи “За”
Розвиток генномодифікуючих технологій потрібен сучасній медицині, де ці досягнення давно й успішно застосовуються;
Трансгенні рослини є більш стійкими до вірусів, бактерій та інших патогенів - це зменшує потребу у використанні сільгоспхімії, шкода якої доведена;
Урожай трансгенних рослин довше зберігається, має більш привабливий вигляд;
ГМО-технології за своїми результатами не відрізняється від мутацій, що постійно відбуваються у живій природі, а від технології класичної селекції і за структурою, однак є більш щадними для організму, що вдосконалюється;
За постійного зростання населення Землі, традиційні сорти рослин, породи тварин та способи їх вирощування не здатні задовольнити потреби в їжі (тобто використання ГМО є одним з головних способів розв'язання проблеми голоду на планеті).
Аргументи “Проти”
Небезпека для природи і людини окремих генетично модифікованих організмів;
Чужорідні білки, що надійшли з їжею, можуть спричинити непередбачені алергічні реакції;
Деякі сорти, що стійкі до гербіцидів, стимулюють фермерів більш вільно застосовувати для таких рослин сільгоспхімію (внаслідок чого вона накопичується в рослинах);
Спеціалісти не виключають можливість “втечі” модифікованого гена у дику природу (наприклад, шляхом горизонтального переносу), але наслідки цього не є остаточно визначеними;
Незважаючи на норми законодавства, що контролюють і обмежують поширення трансгенних організмів та продукції з них ( обов'язкове маркування продуктів, що містять ГМО та ін.), насправді їх застосування є набагато ширшим - від сортів культурних рослин до компонентів їжі.
На сьогодні ГМО є прогресивною науковою технологією, що дозволяє людству вирішувати деякі актуальні проблеми. А доводи “проти” є або перебільшеними, або хибними.
Харчові добавки
Харчові добавки - природні, ідентичні природним або штучно синтезовані речовини, які додають у їжу для подовження терміну зберігання, посилення кольору, смаку, консистенції, зовнішнього вигляду тощо. Деякі з них люди використовували протягом століть, наприклад для збереження їжі - оцет, сіль. У другій половині XX ст. почали застосовувати багато інших добавок як природного, так і штучного походження. Щороку їхня кількість зростає, тому в Європейському Союзі для врегулювання використання цих добавок, а також щоб інформувати споживачів, кожній добавці після схвалення присвоюють унікальний Е-номер. Оцінка безпеки та затвердження цих добавок є обов'язком Європейського органу з безпеки харчових продуктів.
4. Небезпека для організму людини.
Небезпека для організму людини:
Ті, що викликають злоякісні пухлини: Е103, Е105, Е121, Е123, Е125, Е126, Е130, Е131, Е142, Е152, Е210, Е211, Е213-217, Е240, Е330, Е447.
Ті, що викликають захворювання шлунково-кишкового тракту: Е221-226, Е320-322, Е338-341, Е407, Е450, Е461-466.
Алергени: Е230-232, Е239, Е311-313.
Ті, що викликають хвороби печінки й нирок: Е171-173, Е320-322.
Небезпечний фенол Е230, Е232: Використовують при обробці фруктів (апельсини, банани). Потрапляючи в наш організм в малих дозах, провокує рак, а у великих - чиста отрута.
Але є і нешкідливі фарбник Е 163, стабілізатор 450:
Фарбник Е163-антоціан з виноградної шкірки.
Стабілізатор Е 450 нешкідливі фосфати, які необхідні для ваших кісток.
Але є і нешкідливі сорбітом Е 420.
Е420 – підсолоджувач. Використовується в діабетичному живленні без всякого побоювання. Сорбіт – хороший жовчогінний засіб, сприяє поліпшенню мікрофлори кишечника.
У великих кількостях може викликати побічні ефекти: здуття живота, нудоту, розлад шлунку. Безпечна доза. Не більше 30-40 г. в добу.
Але є і нешкідливі: соєвий лецитин Е 322-рослинна речовина).
бере участь у будові всіх органів і систем;
покращує функції мозку і серцево-судинної системи;
запобігає виникненню жовчнокам'яної хвороби;
допомагає засвоїти вітамін А в організмі людини;
сприяє відновленню печінки після згубної дії алкоголю;
Будьте уважні!!
1. Зовні продукти з ГМ-компонентами не відрізняються від звичайних ні смаком, ні кольором, ні запахом. Тому перш ніж придбати продукт, уважно вивчайте етикетку, особливо якщо це товар зарубіжного виробництва.
2. Особливу увагу звертайте на такі інгредієнти, як кукурудзяна олія, кукурудзяний сироп, кукурудзяний крохмаль, соєвий білок, соєве масло, соєвий соус , соєве борошно, бавовняне масло і масло канола (олійного ріпаку).
3. Соєвий білок може зустрічатися в наступних продуктах: ковбаса, паштет, вермішель, пиво, хліб, пироги, заморожені продукти, корм для тварин і навіть дитяче харчування.
Д/З. Заповнити слайд СПІЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
18.01.2024
Тема. Уроки здорового харчування. Вимоги до питної води
План уроку
1. Перегляньте:ВІДЕО "Навіщо пити воду?"ВІДЕО " Значення якості питної води" 2. В зошиті написати вимоги до питної води і виконати ТЕСТИ
09.11.2023
Тема. Глобальні загрози, породжені діяльністю людини
План уроку
2. Заповніть слайд СПІЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
1. Прочитайте § 29, ВІДЕО
02.11.2023
Тема. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки. Проєкт "Велосипед як корисний для здоров'я й екологічно чистий транспортний засіб"
План уроку
1. Прочитайте § 29,
2. Виконайте проєкт в СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ.
"Велосипед як корисний для здоров'я й екологічно чистий транспортний засіб" з точки зору одного виду безпеки
12.10.2023
Тема. Психологічна самодопомога. Дотримання здорового способу життя
План уроку
Пройдіть ТЕСТ на повторення 5 хв.
1. Перегляньте ВІДЕО, ВІДЕО
2. Прочитайте § 1, 2 випишіть терміни в зошит
3. Перегляньте МФ "Ваше здоров'я"
4. Випишіть в зошит техніки психологічної самодопомоги для зниження стресу, напруги та тривоги. На наступному уроці обговорими. Мені відправляти по бажанню
05.10.2023
Тема. Сучасне уявлення про здоров'я
План уроку1. Прочитайте § 3,4, перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ, складіть опорний конспект.2. Заповніть слайд в СПІЛЬНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Заповніть 1 слайд "Сучасне уявлення про здоров'я"
21.09.2022
Тема. Невідкладна домедична допомога
План уроку
Пройдіть ТЕСТ на повторення 5 хв.
1. Серцево-легенева реанімація ВІДЕО,
2. Зупинка кровотеч ВІДЕО
3. Алгоритм рятування людей під час пожежі ВІДЕО
4. Невідкладна допомога при опіках ВІДЕО
5. Невідкладна допомога при отруєнні чадним газом ВІДЕО
6 Д/з. Перепишіть план уроку у зошит.
До кожного пункту плану перегляньте відео та складіть коротеньку інсрукцію.
14.09.2023
Тема. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів
План уроку
07.09.2023
Тема. Захист життя і здоров'я у воєнний час.
План уроку1. Захист життя під час обстрілів, бомбардувань. Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. ВІДЕО, ВІДЕО2. Як діяти під завалами. ВІДЕО 3. Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки. ВІДЕО , ВІДЕО 4. Контакти з озброєними людьми на окупованих територіях.5. Д/з. Перепишіть план уроку у зошит.
До кожного пункту плану перегляньте відео та складіть коротеньку інструкцію. Фото відправте на мою електронну пошту 21.00 год. Обговоримо отриману інформацію в п'ятницю на уроці біології.
04.05.2023
5. Д/з. Перепишіть план уроку у зошит.
До кожного пункту плану перегляньте відео та складіть коротеньку інструкцію. Фото відправте на мою електронну пошту 21.00 год. Обговоримо отриману інформацію в п'ятницю на уроці біології.
04.05.2023
Тема. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя
Хід уроку
1.Прочитайте § 22;
2.Перегляньте і осмисліть:
ПРИТЧА "Секрети щасливої родини від бабусі"
3.Виконайте ТЕСТИ
Хід уроку
1.Прочитайте § 22;
2.Перегляньте і осмисліть:
ПРИТЧА "Секрети щасливої родини від бабусі"
3.Виконайте ТЕСТИ
22.12.2022
Тема. Контрольна робота за І семестр
План уроку
1. Виконайте КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
15.12.2022
Тема. Уроки здорового харчування. Органічне харчування. Безпечне харчування
План уроку
1. Повторіть §9,10
2. Перегляньте ВІДЕО " Їжа і мозок" ВІДЕО "Тарілка здоровго харчування" ВІДЕО "Цукор у здоровому харчування"3. Заповніть слайд СПІЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
22.09.2022
Тема. Невідкладна домедична допомога
План уроку
Пройдіть ТЕСТ на повторення 5 хв.
4. Невідкладна допомога при опіках ВІДЕО
5. Невідкладна допомога при отруєнні чадним газом ВІДЕО
6 Д/з. Перепишіть план уроку у зошит.До кожного пункту плану перегляньте відео та складіть коротеньку інсрукцію. Фото відправте на мою електронну пошту середи 28.09. 21.00 год. Обговоримо отриману інформацію в четвер на уроці основ здоров'я.
До кожного пункту плану перегляньте відео та складіть коротеньку інсрукцію. Фото відправте на мою електронну пошту середи 28.09. 21.00 год. Обговоримо отриману інформацію в четвер на уроці основ здоров'я.
09.09.2022
Тема. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів.
План уроку
До кожного пункту плану перегляньте відео та складіть коротеньку інструкцію. Фото відправте на мою електронну пошту середи 14.09. 21.00 год. Обговоримо отриману інформацію в четвер на уроці основ здоров'я.
01.06.2022
Тема. Практична робота. Корисне меню. Готуємо самі. Найкращий коктейль
Контрольна робота з ІІ семестр
25.05.2022Виконати до понеділка 29.05.
Тема. ГМО. Харчові добавки. Читаємо етикетки на харчових продуктах
18.05.2022
Тема. Вимоги до питної води. Питний режим
11.05.2022
Тема. Способи покращення якості продуктів. Як захистити себе від нітратів
03.05.2022
Тема. Органічне харчування. Безпечне харчування
27.04.2022
Тема. Сучасний комплекс проблем безпеки. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв'язок особистої, національної і глобальної безпеки
3. Виконайте ТЕСТИ
20.04.2022
Тема. Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді
13.04.2022
Тема. Профілактика вроджених вад. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства. Формула індивідуального захисту. Тестування на ВІЛ-інфекцію, гепатити. Значення моральних цінностей для профілвктики ІПСШ
1. Продовжіть фразу: "Мені вивчити цю тему вкрай необхідно, тому що..."
2. Прочитайте § 24-25;
3. Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ "Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом"
ВІДЕО "ВІЛ/СНІД"
ВІДЕО "Засоби контрацепції"
4. Виконайте ТЕСТИ (до 20.04.2022)
06.04.2022
Тема. Репродуктивне здоров'я молоді. Стан реподуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я.
1.Прочитайте § 23;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ "Репродуктивне здоров'я підлітків"
ВІДЕО "Збережи своє репродуктивне здоров'я"
3. Виконайте ТЕСТИ
02.04.2021
Тема. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.
Хід уроку
1.Прочитайте § 22;
2.Перегляньте і осмисліть:
ПРИТЧА "Секрети щасливої родини від бабусі"
3.Виконайте ТЕСТИ
30.03.2022
Тема. Принципи формування міжособистнісних стосунків. Цінність родини. Готовність до сімейного життя.
Хід уроку
1.Прочитайте § 21-22;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕО "Стосунки з дорослими та однолітками. Формування здорових стосунків"
ВІДЕО "10 ОЗНАК ЗДОРОВИХ СТОСУНКІВ З ІНШИМИ "
ВІДЕО "Мудра притча ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ"
3. Виконайте ТЕСТИ
16.03.2022
Тема. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінність і якість життя. Моральний розвиток особистості.
Хід уроку
1.Прочитайте § 17-19;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕО "Які у мене цінності? Нік Вуйчич""
ВІДЕО "Загальнолюдські цінності"
ВІДЕО "Добро повертається"
3. Виконайте ТЕСТИ
09.02.2022
Тема. Уміння вчитися
Хід уроку
1.Прочитайте § 15;
2.Перегляньте
ВІДЕО "Як ефективно вчитися"
ВІДЕО "Пам'ять"
3. Виконайте ТЕСТИ
26.01.2022
Тема. Емоційне благополуччя. Природа і види ємоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю.
Хід уроку
1. Прочитайте § 14; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
3. Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЯ
5. Напишіть в зошиті пам'ятку, як навчитись володіти собою.
12.01.2022
Тема. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація.
Хід уроку
1. Прочитайте § 13; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
3. Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЯ
5. Напишіть список професій, які вам подобаються і навпроти риси вашого характеру і ваші якості, які б вам допомогли в цій професії
22.12.2021
Тема. Контрольна робота за І семестр
Хід уроку
1. Перейдіть за посиланням⇨КОНТРОЛЬНА РОБОТА виконайте до кінця дня. Щоб взнати свою оцінку кількість балів поділіть на 4. Якщо погано виконали роботу, можна зайти ще раз, допускаю 2 спроби. Я зарахую кращий результат. На біології теж можете пероробити до кінця дня 22.12.
15.12.2021
Тема. Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості
Хід уроку
1. Прочитайте § 12; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
3. Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЯ
5.Виконайте ТЕСТИ
08.12.2021
Тема. Харчування при різному фізичному навантаженні.
Хід уроку
1. Прочитайте § 10; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
3. Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЯ
5.Виконайте ТЕСТИ
01.12.2021
Тема. Раціональне харчування.
Хід уроку
1. Прегляньте МУЛЬТФІЛЬМ про раціональне харчування.
2. Прочитайте § 9; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
3. Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ
4. ВІДЕО "Здорове харчування".
5. Складіть в робочому зошиті 10 порад для себе по раціональному харчуванню
17.11.2021
Тема. Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну в юнацькому віці. Складові особистої гігієни.
Хід уроку
1. Прочитайте § 7,8; складіть опорний конспект, використовуючи матеріали:
2. Перегляньте ВІДЕОУРОК "Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну в юнацькому віці. Особиста гігієна".
10.11.2021
Тема. Види рухової активності.
Хід уроку
1.Прочитайте § 6;
2. Складіть опорний конспект
3. Опрацюйте ПРЕЗЕНТАЦІЮ
4.Виконайте Online ТЕСТИ
5.*Зніміть коротеньке відео, які види рухової активності використовуєте ви. (Робота оцінюється в12 балів)
03.11.2021
Тема. Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв'язок складових фізичного здоров'я.
Хід уроку
1.Прочитайте § 5;
2. Виконайте практичне завдання "Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я"і запишіть в зошит;
3.Перегляньте ВІДЕО "Складові здоров'я"
4.Виконайте Online ТЕСТИ
22.09.2021
Тема. Життя як проект .
Хід уроку
1. Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ
2. Виконайте ТЕСТИ
15.09.2021
Тема. Феномен життя.
Хід уроку
1. Виконай ТЕСТИ
2. Подивись ВІДЕО
08.09.2021
Тема. Феномен життя.
Хід уроку
1. Перегляньте ВІДЕО
2.Перегляньте ВІДЕО "Права дитини"
3. Мульфільм "Ваше здоров'я"
Контрольна робота з ІІ семестр
07.05.2021
Тема. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки
Хід уроку
3. Виконайте ТЕСТИ (до 14.05.2021)
30.04.2021
Тема. Сучасний комплекс проблем безпеки. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв'язок особистої, національної і глобальної безпеки
3. Виконайте ТЕСТИ (до 06.05.2021)
23.04.2021
Тема. Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді
16.04.2021
Тема. Профілактика вроджених вад. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства. Формула індивідуального захисту. Тестування на ВІЛ-інфекцію, гепатити. Значення моральних цінностей для профілвктики ІПСШ
1. Продовжіть фразу: "Мені вивчити цю тему вкрай необхідно, тому що..."
2. Прочитайте § 24-25;
3. Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ "Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом"
ВІДЕО "ВІЛ/СНІД"
ВІДЕО "Засоби контрацепції"
4. Виконайте ТЕСТИ (до 23.04.2021)
02.04.2021
Тема. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.
Хід уроку
1.Прочитайте § 22;
2.Перегляньте і осмисліть:
ПРИТЧА "Секрети щасливої родини від бабусі"
3.Виконайте ТЕСТИ
26.02.2021
Тема. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінність і якість життя. Моральний розвиток особистості.
Хід уроку
1.Прочитайте § 17-19;
2.Перегляньте і осмисліть:
ВІДЕО "Які у мене цінності? Нік Вуйчич""
ВІДЕО "Загальнолюдські цінності"
ВІДЕО "Добро повертається"
3. Виконайте всі завдання і тести§ 18 по тексту параграфа
4. Виконайте ТЕСТИ
за І семестр
23.12.2020
Тема. Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв'язок складових фізичного здоров'я.
Хід уроку
1.Прочитайте § 5;
2. Виконайте практичне завдання "Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я"і запишіть в зошит;
3.Перегляньте ВІДЕО "Складові здоров'я"
4.Виконайте Online ТЕСТИ
Комментариев нет:
Отправить комментарий