Основи здоров'я 6 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА для Сілаєвої А.
Контрольна робота 
з основ здоров'я
учениці 6 класу, 
що навчається за сімейною формою навчання
Сілаєвої Аліни
21.05.2021


Тема. Правила безпечного дорожнього руху 
Хід уроку

07.05.2021
Тема. Пожежена безпека в оселі. Причини виникнення  пожеж.Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожеж. Дії в разі загоряння одягу
Хід уроку
1. Прочитайте § 27;
2. Перегляньте, осмисліть і запам'ятайте - це врятує вам життя:

- Як ви думаєте, за скільки хвилин згоряє кімната? Подивіться ВІДЕО
 Про причини пожежі подивіться ВІДЕО і запишіть їх в зошит
ВІДЕО "Правила користування вогнегасником"
ВІДЕО "Дії під час пожежі"
3. Виконайте ТЕСТИ (до 12.05.2021) 


30.04.2021
Тема. Безпека під час користування засобами  побутової хімії. Перша допомога при попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні
Хід уроку
1. Прочитайте § 26;
2. Перегляньте, осмисліть і запам'ятайте - це врятує вам життя:
ВІДЕО "Отруєння засобами побутової хімії. Перша допомога"
3. За цим відео напишіть в зошиті поради  "Яких правил безпеки потрібно дотримуватись, щоб не отруїтись засобами побутової хімії?"
4. Виконайте ТЕСТИ (до 06.05.2021)

23.04.2021
Тема. Правила безпечного користування газовими приладами
Хід уроку
1. Прочитайте § 25;
2. Перегляньте, осмисліть і запам'ятайте - це врятує вам життя:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Правила безпечного користування газовими приладами"
ВІДЕО За цим відео виконайте гру "ТАК чи НІ", поради дідусю та відповіді на інші питання. Всі відповіди запишіть в зошиті.
3.Закріпити отримані знання  вам допоможе ВПРАВА
4. Виконайте ТЕСТИ (до 29.04.2021)


16.04.2021
Тема. Правила користування електричними приладами. Перша допомога при ураженні електричним струмом
Хід уроку
1. Прочитайте § 24;
2. Перегляньте, осмисліть і запам'ятайте - це врятує вам життя:
ВІДЕО "Правила безпеки при користуванні електричними приладами"
ВІДЕО "Перша допомога при ураженні електричним струмом"
3.Закріпити отримані знання на 2 уроках вам допоможе ВПРАВА
4. Виконайте ТЕСТИ (до 23.04.2021)



09.04.2021
Тема. Безпека в побуті. Правила користування водогоном, тепловими мережами
Хід уроку
1. Прочитайте § 23;
2. Перегляньте:
3.Виконайте ТЕСТИ (до 15.03.2021)


02.04.2021
Тема. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі
Хід уроку
1. Прочитайте § 19-22;
2. Перегляньте:
- Який вам варіант до вподоби?
ВІДЕО "Конфлікти"
ВІДЕО "Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі"
3. Дайте відповіді на запитання усно с. 103 і виконайте ТЕСТИ до 08.04.2021


КОНТРОЛЬНА РОБОТА для Сілаєвої А.


26.02.2021
Тема. Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі.
Хід уроку
1.Виконайте ТЕСТИ на повторення "Стилі спілкування"
2. Прочитайте § 18;
3. Перегляньте матеріали:
 ВІДЕО  "Види стосунків"
 ВІДЕО "Стосунки з дорослими та однолітками"
4. Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа усно  


22.01.2021
Тема. Психоактивні речовини і здоров'я.
Хід уроку
1. Прочитайте § 14;
2 Перегляньте ВІДЕО  "Наслідки вживання психоактивних речовин"
3. Дайте відповіді на запитання усно с. 75 і виконайте ТЕСТИ до 28.01.



Контрольна робота (для Сілаєвої А.)


23.10.2020
Тема. Соціальне середовище і здоров'я. Захист від кримінальних небезпек.
Хід уроку
1.Прочитайте § 4;
2. Перегляньте ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЮ
3.Виконайте ВПРАВУ
4. Виконай ТЕСТИ


Зайдіть, будь ласка, в блозі на сторінку ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК на Online дошку і залиште свої коментарі.

21.05.2020
Тема. Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.
Хід уроку
1. Повторимо стихійні лиха

2. Прочитайте § 31; напишіть правила купання у водоймах, використовуючи текст параграфа і відео

3.Перегляньте відео, як надати першу допомогу людині при тепловому і сонячному ударі (запишіть)


4.Перегляньте відео, як надати першу допомогу при утопленні - це має знати кожний (запишіть)



3.Виконайте ТЕСТИ, які будуть зараховані, як контрольна робота.


14.05.2020
Тема. Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози, та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби.
Хід уроку
1. Прочитайте § 30;
2 Перегляньте ВІДЕО "Природні та стихійні лиха" і напишіть в зошиті Правила поведінки під час грози

3.Виконайте ТЕСТИ НаУрок за посиланням або за кодом 999182

07.05.2020
Тема. Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини. Способи збереження природного середовища.
Хід уроку
1. Прочитайте § 29, напишіть в зошиті "Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини" (до 10 пунктів), використовуючи допоміжні матеріали:
а) ВІДЕО "Пластикова планета"
б) ВІДЕО "Забруднення довкілля"

в) ВІДЕОУРОК "Безпечне довкілля" і напишіть в зошиті "Способи збереження природного середовища" (7-10 пунктів).
2. Створити саморобок для повторного використання пластикових упаковок, пляшок....(фото або коротке відео скинути у Viber)


30.04.2020
Тема. Місця підвищеної небезпеки.
Мета. Усвідомити чинники ризику під час перебування надворі без дорослих, відпрацювати навички відмови від ігор в небезпечних місцях та алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей.
Хід уроку
1. Прочитайте § 28 
2. Складіть перелік небезпечних об'єктів в вашому населеному пункті
3. Напиши ПАМ'ЯТКУ "Безпечна поведінка в небезпечних місцях, в ліфті, в натовпі", користуючись допоміжними матеріалами:
а) ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Місця підвищеної небезпеки"


б) ВІДЕО "Правила поведінки в натовпі"
в) МУЛЬТФІЛЬМ " Подружися з ліфтом"
4. Виконайте цікаву вправу

4. Виконай ТЕСТИ 1 і ТЕСТИ 2



23.04.2020
Тема. Безпека надворі. Екстремальні ситуації з незнайомцями.
Мета. Усвідомити небезпеки надворі і з незнайомими людьми.
Хід уроку
1.Прочитайте § 27, в зошиті складіть ПАМ'ЯТКУ: "Правила поводження з незнайомими людьми", користуючись допоміжними матеріалами:
а) МУЛЬТФІЛЬМ "Місія незнайомці"
б) ВІДЕО "Як дітям правильно поводитись з незнайомцями?" (Випишіть в зошит, що таке КІДНЕПІНГ)
в) ПРЕЗЕНТАЦІЯ 

2. Виконайте ТЕСТ
16.04.2020
Тема. Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного і телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. Інформаційна безпека в Інтернеті.
Мета. Навчити чітко усвідомлювати перелічені небезпеки і відповідних правил поведінки.
Хід уроку
1.Прочитайте § 26, складіть опорний конспект, користуючись допоміжними матеріалами:
а) МУЛЬТФІЛЬМ " Сам удома"
б) відепрезентація


2.Роздивіться малюнок, що в даних ситуаціях небезпечного?
3.Написати в зошиті всі можливі небезпеки вашої оселі
4. Виконайте ТЕСТИ (обов'язково)
   
06.04.2020
УРА, КАНІКУЛИ!!!

зошиті тему уроку і виконуйте завдвання по ходу уроку)
02.04.2020
Тема. Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.
Мета. Відпрацювати навички гасіння невеликих пожеж, електроприладів та захисту органів дихання під час пожежі.
Хід уроку
1.Прочитайте § 25; по пунктам запишіть в зошит:
- Як загасити невелику пожежу?
- Яку інформацію ви маєте чітко повідомляти, коли викликаєте 101?
- Як загасити елетроприлади?
- Як вибратись із задимленого приміщення?
- Правила, яких потрібно дотримуватись при евакуації в школі?
2. Щоб краще засвоїти тему, подивіться відео (перейшовши за посиланнями)
А) Ще раз про причини виникнення пожежі вдома
3. Роздивіться увавжно і проаналізуйте картинки





4. Щоб закріпити і перевірити знання, виконайте ТЕСТ (виконати обов'язково)

26.03.2020

Тема. Пожежена безпека. Причини виникнення невеликих пожеж.
Мета. Вивчити умови виникнення пожеж, причини виникнення побутових пожеж.
Хід уроку
1.Влаштовуйтесь зручно, відкривайте § 24 і починаємо працювати.
Запишіть визначення Поже́жа, (пожа́р) — неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, що розповсюджується в часі і просторі.
3.Прочитайте§ 24 і знайдіть Умови горіння.
- Що таке трикутник вогню? (Випишіть в зошит)

Зверніть увагу на те, які речовини називаться горючими, які речовини до них належать, яку роль відіграє кисень в цьому трикутнику.
- Як ви думаєте, за скільки хвилин згоряє кімната? Подивіться ВІДЕО
4. Про причини пожежі подивіться відео і запишіть їх в зошит

5. Закріпити отримані знання вам допоможуть цікаві вправи
6. Зайдіть за посиланням і виконайте тест (натисніть на слово "тест"-це посилання), щоб перевірити, як ви засвоїли тему.

19.03.2020
Тема.  Запобігання дискримінації людей за будь-якою ознакою.
Мета.  Вчитися протидіяти агресії в учнівському середовищі. 
Хід уроку
1. Прочитайте п.23 і зверніть увагу на таке захворювання як ВІЛ. 
В робочому зошиті запишіть:
- Як розшифровується ВІЛ, СНІД?
- Які шляхи зараження ВІЛ?
- Як не можна заразитися?
- Як уберегтися від зараження ВІЛ?
В цьому вам допоможе розібратися відео


2.Пригадайте, що таке дискримінація?
Чи є вона в нашому колективі? В чому це проявляється?
3.По яким ознакам людей можуть принижувати? (запишіть в зошит)
4.Подивіться відео про дискримінацію ВІЛ-інфікованих

5. Напишіть міні-твір " Якби в мене був ВІЛ-інфікований друг, то я...". 
В робочому зошиті записуєте число, тему і відповіді на всі завдання

12.03.2020 
Тема. Безпека спілкування в Інтернеті.
Мета. Навчитися розпізнавати  небезпеки спілкування в Інтернеті
Хід уроку

1.Перейдіть за посиланнями і перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=Uccr4FBl9nc

https://www.youtube.com/watch?v=CmD5TzdTbF4

2.Проаналізуй картинку

 2. В робочому зошиті складіть пам ятку "Правила безпечного користування в Інтернеті"
 3. Виконай цікаве завдання

4.* Намалюйте малюнок або самі знімінь коротенький відеоролик на дану тему

2 комментария:

  1. Опрацювала параграф. Відповіла на запитання. Письмові завдання виконала в зошиті.

    ОтветитьУдалить
  2. Макеєнко Максим опацював всі параграфи. Відповів на всі питання та записав завдання в зошиті.

    ОтветитьУдалить